Kooli roll huviringi korraldamisel

Huviringide plaanimisel on oluline välja selgitada nii kooli kui ka partnerite võimalused ja vajadused ning seada ühised eesmärgid, mida soovitakse huvitegevuse vältel saavutada.

Kool saab huviringide korraldamisse kaasata kooliväliseid partnereid, et toetada mõne õppeaine süvendatut õpet, pakkuda õpilastele eriteemalisi huviringe, luua võimalusi uute õppevahendite, tehnoloogiate või seadmete kasutamiseks või lõimida huviringi tegevusi teiste valdkondadega. Tänu tulemuslikule koos tegutsemisele võib uuenduslikest huviringidest välja kasvada pikaajaline koostöö, mille käigus saab edukalt põimida nii formaal- ja mitteformaalõpet kui ka ühiselt välja arendada kooli õppesuundi toetava valikkursuse.

Huviringide ainesisu arendamisel ja koostöösuhete hoidmisel on tähtsal kohal koolipoolne regulaarne ja süsteemne tagasiside kogumine ning sellest lähtuvate järelduste ja muudatuste tegemine.